Monday 24 November 2014

STRESS PUNCA KEROSAKKAN RUMAH TANGGA

Assalamualaikum semua sahabat-sahabat blogger.

Saya yakin setiap pasangan suami isteri mesti pernah bertengkar kan? Mesti ada salah faham kan?

Semua org tgk kami mesti cakap korang ni happy je,bahagia je..korg tak pernah bergaduh ke? Haa ni jawapan nye..

Saya bahagia tak bermakna kami suami isteri tak pernah terjadi salah faham ye. Suami isteri mana yg tak pernah bertengkar kan? Kalau bergaduh pon tak pernah berpanjangan. Paling lama pon hanya setgh hari je.

Dulu kami sering salah faham. Ada je yg nak didebatkan. Sampai mak saya pon pening tgk kiteorg ni. Asyik nk bergaduh je. Bile baik kami memang mcm isi dan kuku. Hahaha bergurau senda,borak mcm-mcm. Mak pon pening.

Tapi nasib suami seorg yg penyayang dan penyabar. Bnyk sabar dgn karenah saya. Saya ni kuat cemburu tau. Pantang ada pompuan mecej,haa mula la nk melenting.

Memang kuat cemburu saya ni tapi tu dulu la. Sebelum saya kenal shaklee. Sekarang saya da ada b complex shaklee. Supplement anti stress. Setiap kali saya rasa nk makan org, mesti cepat-cepat ingat b complex ni. Memang kene telan b complex ni hari-hari.


Alhamdulillah sekarang saya dan suami da tak mcm dulu.. Yang selalu bertengkar. Keluarga saya semakin bahagia.

Haa ni la suami kesayangan saya..
Sayang sgt dgn org ni..hehehe
Abaikan muka masam ni ye..suami mmg susah nk senyum kalau amek gambar. tapi die seorang yang sangat kelakar.


Tadaaa haa ni la b complex. Botol nye kecik je tp tahan 4 bulan. Jimat kn shaklee ni


Hargai la pasangan anda,jgn terlalu ikutkn hati,nnt kita akn kehilangan pasangan kita..belajar la utk hargai pasangan kita.


Lot of love

Linda

Sms/whatsapp 0182620512

Independent distributer 1147326




No comments:

Post a Comment