Thursday 6 November 2014

OMEGA GUARD

Omega guard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Membantu mengurangkan risiko penyakit jangtung
Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit koronari penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Minyak ikan terbaik di dunia
Omega guard mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi-fungsi otak. Satu hidangan Omega guard menyediakan 990mg asid lemak omega-3.
Minyak omega-3 dalam Omega guard shaklee diektrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk. Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik. Omega-3 dalam omega guard shaklee mengandungi 3× lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.
Bagi saya omega guard shaklee adalah omega yg terbaik!!! Kalau tak percaya bole cuba...

Bulan november ada promosi "omega buy 6 free 1" dan "buy 2 omega get 5% discount"

Linda 1147326
0182620512

No comments:

Post a Comment