Thursday 20 November 2014

BOLEH KE AKU KURUS NI?

Assalamualaikum dan hai semua.

Hari ni nk tulis tentang berat badan saya la. Dulu saya memang nk sgt kurus. Nak slim mcm time saya anak dara. Tapi disebabkan saya kuat makan dan malas nk excersice, so x turun-turun berat saya...hahaha makin naik adalah. Lebih-lebih lagi kerja cafe memang asyik mengunyah je la kerja saya.

Tapi sejak kak tiera tubuh kan group cabaran kurus 90 hari ni saya jadi makin bersemangat nak kurus. Dalam group ni saya kenal ramai orang tau. Orang-orang yg tak pernah saya jumpa. Dorang caring sangat diantara satu sama lain. Dorang tak lokek ilmu. Mcm- mcm ilmu saya dpt dr sharing dorang ni. Cara kira kalori seharian yg kita mkn. Cara kira kalori yg patut kita amek mengikut berat badan dan umur kita. Memang best la group ni.


Haa sejak join group ni, berat saya turun 3 kg dlm masa 4 minggu. Alhamdulillah. Saya ni memang susah nk bersenam. Hehehe. Kalau husband pg futsal ha time tu bawak anak-anak skali. Time tu la baru keluar peluh. Main bola dgn anak-anak.

Saya kurus bukan hanye disebabkan group ni je tp atas bantuan set kurus shaklee, yg dijamin selamat dan berkesan. Set kurus shaklee ni bukan vitamin ajaib tau. Mkn 3 hari da bole kurus 3 minggu. No no no no.  Haa yg tu bahaya ye sbb cepat sgt kesan nye. So akan cepat jugak naik balik berat. Tp shaklee dijamin selamat dan berkesan sbb vitamin-vitamin shaklee semuanye organic tiada bahan-bahan berbahaya.

InsyaAllah saya akan consistent dgn shaklee dan berdiet dgn selamat.


Tenkiu kak tiera sbb tubuhkan group ni.
InsyaAllah akn teruskan usaha utk mendapatkan berat bdn yang ideal.

No comments:

Post a Comment