Friday 21 November 2014

AWAS! HATI-HATI DENGAN INJECTION PERANCANG!

Entry kali ni saya nk share ttg alfalfa. Alfalfa ni product pertama yg saya consume. Dulu nk consume alfalfa sebab nk kurus. Haa di sebabkan bajet tak cukup saya consume alfalfa je la dulu.

Bile saya consume alfalfa ni berat masih sama je tp yg memeranjatkan saya kegatalan dan keputihan saya hilang. Alhamdulillah

Dulu saya mengalami kegatalan yg teruk sgt disebabkan keputihan yg amat banyak. Keputihan saya terjadi setelah saya amik injection perancang.

Memang tak selasa la bile setiap hari kene pakai pantyliner. Dengan gatal lg. Amat-amat tidak selesa. Ada jumpe doktor amik ubat utk gatal-gatal ni tp sekejap je hilang pastu dtg balik. Bile dgn suami pon rase serba salah je. Skrg da tak amik da injection perancang. Stop terus.

Tapi alhamdulillah lepas consume alfalfa keputihan dan kegatalan saya hilang. Nak consume sebab kurus tapi masalah lain pulak hilang. Alhamdulillah

Haa ni la alfalfa kesayangan saya. Alfalfa ni wajib ade dalam beg saya.



Lots of love,

Lynnda

ID shaklee 1147326

0182620512



No comments:

Post a Comment