Thursday 27 November 2014

BETUL KE SHAKLEE BEST?

Apa yang membuat saya terpikat dgn shaklee?

Haa saya terpikat dgn 3C yg shaklee akan bagi kepada setiap distributor yg layak. Apa tu 3C. 3C stand for cash bonus,car bonus dan covention.

CASH BONUS

Shaklee akan bagi cash bonus kepada setiap ahli yg berjaya capai 150 uv keatas.. Ape tu uv? Haa uv adalah unit volume. Iaitu setiap product yg kita beli ada uv tertentu. Semakin tinggi uv kita kumpul semakin tinggi la cash bonus yg kita dapat. Best kan. Dan kita tak perlu maintain uv utk terus jadi ahli. Kalau bulan tu kita tak dapat uv kita tetap jadi ahli tapi tak dapat la cash bonus.






CAR BONUS

Car bonus ni bukan shaklee bg sebiji kereta tau. Tapi shaklee bagi cash tiap-tiap bulan. Suka hati kita la nk guna duit tu buat apa.
Car bonus ni kita akan dapat bila kita da naik rank supervisor. (Selanjutnya tanya pada upline anda)




CONVENTION

Convention ni shaklee sponsor percutiaan kita 100% sama ada dalam negara atau luar negara. Dan pada yg muslim shaklee sponsor umrah. Best kan.. Tapi kene kumpul point utk melayakkan diri ye.



Ni la antara sebab saya nk join shaklee.. Dan lepas saya guna product shaklee baru saya tau yg shaklee ni mmg berkesan, dan yg penting ianya selamat.


Lot of love 

Linda 0182620512

ID 1147326





No comments:

Post a Comment