Saturday 17 January 2015

MAJLIS PERTUNANGAN SEPUPU SAYA

Alhamdulillah majlis semalam berjalan dengan lancar. Syukur kehadrat illahi.

Ehh ni bukan majlis saya tau. Hihihi majlis tunang sepupu saya. Siti suliza binti mahad.

Orangnye kecik je. Agak gelap tapi lepas make up nampak cerah. Lawa. Hahaha jeles aku.


 Haa ni la die sepupu saya nak kecik molek.

Walaupun majlis agak kelam kabut sikit tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Yang bestnya majlis semua sepupu-sepupu saya dpt berkumpul. Da lama tak berkumpul ramai-ramai.

Ok la saya belanja gambar pulak la ye.

Saya dan siti suliza. Ni la sepupu kesayangan saya.
Kami tumpang sekaki.



Barang hantaran utk diserah kan kpd pihak lelaki


Sepupu saya,husband dan anak dara saya.

Majlis yang memeriahkan

Lot of love
Linda 0182620512
sid 1147326



No comments:

Post a Comment