Saturday 17 January 2015

KENANGAN DI ZAMAN PERSEKOLAHAN

Tadi berborak dengan kak era teringat pulak tentang perangai saya yang sebenar.

Time sekolah dulu saya suka berjalan. Kalau balik sekolah seorang mesti saya akan pilih jalan kaki. Tapi kalau balik dengan kakak atau adik saya,saya akan pilih naik bas. Saya suka jalan sorang-sorang. Lalu pulak tempat yg sunyi. Bila fikir balik berani jugak saya ni.

Kalau nak pergi mana-mana saya lebih suka pergi sendiri. Mungkin sebab memang dari kecik saya tak ramai kawan dan lebih suka menyendiri.

Setiap kali saya lalu tempat yang sunyi saya akan sering berzikir mintak pertolongan dari Allah. Mak selalu bising sebab saya ni berani sangat jalan tempat-tempat sunyi.

Haa kalau nak tahu saya ni sebenarnya pemalu. Memang tak banyak cakap tapi kalau orang tu memang ngam dengan saya akan letih la orang tu dengar suara saya. Saya akan bercakap je. Ada je cerita saya.

Saya ada cakap saya ni memang tak ramai kawan tapi sejak join shaklee saya dapat ramai kawan. Dari semua negeri ada. Best dapat kenal dengan mereka semua. Mereka tak pernah merendah-rendahkan saya,kutuk-kutuk saya. Mereka sangat baik dengan saya. Sentiasa bagi semangat. Sama-sama ingin berjaya. Sama-sama saling bantu-membantu.

Saya rasa bersyukur sangat sebab ditemukan dengan shaklee. Alhamdulillah syukur pada yang masa esa.

Ok la sampai disini sahaja.


Lot of love
Linda 0182620512

No comments:

Post a Comment